piątek, 25 maja 2012

Kim Kolwiek

Według ankiety powinno być więcej notek pamiętnikowych. Więc dzisiaj będzie właśnie taka ; )


No to tak, dzisiaj byłam z Tamarą rozdawać ulotki i nie długo idziemy połazić po mieście. Tamara kupiła swojej mamie róże i 2 goździki. Ślicznie to wyglądało. Ja za to mamie kupiłam prezenty z siostrą Natalią i kupiłyśmy kolczyki i taki ładny album na zdjęcia. Jest ozdobiony prawdziwymi liśćmi, piasek i różnymi takimi, a żeby się rozpadło itp to jest posmarowany takim specjalnym czymś ;p Zdjęcia już do połowy powkładane, jutro dokończymy. A wy co dacie swoim rodzicielkom?


Wczoraj za to byłam z Agnieszką i Adą na mieście i kupiłam sobie bluzkę w C&A. Potem poszłyśmy do Kauflanda i z Adą czytałyśmy magazyn Monster High. Ludzie się na nas dziwnie patrzyli bo tak się zachwycałyśmy itp. jak dzieci... ;D Potem znów robiłyśmy przypał bo śpiewałyśmy piosenkę z "Kim Kolwiek"... Ale to taka codzienność <3


Tak poza tym to znów mam wątpliwości co do kierunku w technikum. Bo technik organizacji reklamy to nie wiem czy taki dobry pomysł skoro nie potrafię wymyślać żadnych tekstów do reklam, nazw produktów i tego typu rzeczy. Po profilu odzieżowym mogłabym iść też na studia i na początek założyć stronę internetową, a potem jakby się rozwinęła to otworzyć sklep. Muszę trochę pomyśleć. A wy czym chcecie się w życiu zajmować?

4 komentarze:

  1. To udany dzien miałaś. Ja myślę o architekturze, jak na razie kończę 2 klasę gimnazjum już powoli muszę wybierać liceum ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama zażyczyła sobie storczyka na Dzień Matki, więc jej go kupię :D. A poza tym może zrobię coś sama, jeszcze nie wiem, chociaż przy moim słomianym zapale to może się nie udać :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. udany dzień miałaś :) mi się wydaje że jeśli Cię interesuje ten kierunek powinnaś iść na pewno się wszystkiego nauczysz.

    http://las-tontas-no-van-al-cielo.blogspot.com/ nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, podobnie jak Ty, nie mam jeszcze pomysłu na przyszłość.
    A powinnam już to wiedzieć xd
    Album dla Twojej mamy to ciekawy pomysł ;) na pewno jej się spodoba :)

    zapraszam do mnie: http://jejwyimaginowanyswiat.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń