sobota, 19 maja 2012

Proste metody na płaski brzuch

Coraz cieplej na dworzu, a jutro idę nawet na plażę. Teraz jeszcze nie ma takich wielkich tłumów więc bez wstydu mogę poleniuchować na piachu w kostiumie kąpielowym. Ale zbliżają się wakacje i ludzi będzie coraz więcej. Dlatego wpadłam na pomysł żeby napisać kilka patentów na płaski brzuch. A więc:
1. Śmiech to zdrowie. Bo śmiejąc się mięśnie brzucha pracują na pełnych obrotach. Czyli śmiech wyszczupla ;D
2. Zakupy? Też mogą pomóc. Zamiast się schylać po torby, zegnij kolana i napnij przy tym brzuch i plecy. A niosąc je idź prosto i napręż mięśnie brzucha.
3. Sprzątać mało kto lubi, ale jeśli powiem, ze to też pomaga to pewnie niektóre z was się przekonają co do porządków. Dzięki temu spala się zbędne kalorie i rzeźbi mięśnie.
4. Przyjemne z pożytecznym. Czyli siedząc na kompie też można wziąć się za ćwiczenia. Wystarczy siedzieć prosto i na przemian rozluźniać i napinać mięśnie brzucha.
5. Przychodzi do ciebie na noc przyjaciółka?To super. Urządźcie walkę na poduszki. Na necie czytałam, że przez 30 min. spala się ok. 100 kalorii ;D
6. Obcasy. Dzięki nim sylwetka wydaje się smuklejsza, a chodząc w nich napinasz mięśnie brzucha i pośladków. Na plażę szpilki czy koturny się nie nadają, ale gdyby tak chodzić w nich jak najdłużej to na pewno wspomoże to ćwiczenia.
7. Długo szukałam, ale znalazłam chyba jedno z najłatwiejszych ćwiczeń. Wystarczy złapać fałdki na brzuchu między kciuk a palec skazujący i puścić. Taki masaż wzmacnia mięśnie brzucha ; )
8. Leżysz na kanapie i oglądasz super film, ale reklamy są długie i nie wiesz co w tym czasie robić. Proste, przez tę kilka minut rób rowerek.
9. Załóżmy że stoisz w sklepie w długiej kolejce. Wykorzystaj ten czas na ćwiczenia. Stań w lekkim rozkroku, napnij mięśnie brzucha i kołysz się lekko w palców na pięty.
10. W jakiejś gazecie czytałam, że niebieskie talerze hamują apetyt. Nie wiem czy to działa, ale może warto spróbować? Do tego 2 litry wody dziennie i zamiast białego pieczywa chleb pełnoziarnisty i grahamka ; ]


No to na tyle, mam nadzieję że ktoś skorzysta z tych rad. Ja się do nich zastosuję i zobaczymy czy będzie widać efekty w lipcu ;p



10 komentarzy:

  1. Nie no, ciekawa notka. ;D
    Ogólnie blog bardzo fajny, podoba mi się tu.
    Oczywiście dodaję się do obserwatorów i regularnie będę wpadać z komentarzami. ;)
    Pozdrawiam, Astra z www.ania-astra-jaworska.blogspot.com zapraszam do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatne i łatwe rady. Ale nie jestem pewna czy takie sposoby będą przynosiły oczekiwany efekt i czy będą tak skuteczne jak cięższe ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo cwiczeń codziennie! to samo zdrowię ;) i picie wody i zakupy ;D

    ciekawie! ;D
    http://beautyinthisway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi sie twój blog ; D
    Oczywiście będę w obserwowanych z myślą, że uczynisz to samo ; > Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przysłałam ci nową wiadomość na maila i liczę na szybką odpowiedź ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjęłam cię na okres próbny, powodzenia ;))
    Przyjmij zaproszenie jakie ci przesłałam ;))

    Fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog. dodaje do linków i zapraszam do siebie http://las-tontas-no-van-al-cielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. a6w to jest metoda na płaski brzuch, a nie śmiech ;P śmieję sie bardzo dużo a brzuch jaki miałam taki mama a po 6 juz przy 7 dniu widać efekty

    OdpowiedzUsuń