niedziela, 13 maja 2012

Trendy na lato 2012

Dzisiejsza notka będzie w pierwszej części pamiętnikowa, a w drugiej coś o modzie

Więc tak, wczoraj pod wieczór wyszłam ze znajomymi (Martyna, Klaudia, Monika, Nikola, Mikołaj, Igor, Kamil i Adrian). Podzieliliśmy się na 2 grupy, chłopacy na dziewczyny i bawiliśmy się znów w podchody. Tylko takie nowoczesne bo zamiast rysowania strzałek itp. to my do siebie dzwoniliśmy. Jak zwykle było dużo śmiechu, Klaudia spadła ze schodów, Monika popsuła buta, Igor się zgubił i takie tam. Z dziewczynami raz schowałyśmy się w łazience i żeby widzieć czy chłopacy idą to Klaudia się położyła na podłodze i patrzała czy ktoś idzie. Dziwnie to wyglądało ... ;D Potem poszłam do Martyny i oglądałyśmy KSW. Nie lubię tego zbytnio, ale się śmiałyśmy z ludzi więc było ok. Z Martyną zawsze jest ok. Najlepsze jest to, że się przyjaźnimy odkąd skończyłyśmy 5 lat i mimo, że obie mamy innych przyjaciół/znajomych to nadal się świetnie dogadujemy. Cieszę się, że ją poznałam <3

A teraz druga część. Co jest modne teraz i będzie przez lato? Ubrania kobiece. Trzeba podkreślić talię, biodra, wydobyć kobiecość. Niektóre dziewczyny wolą chłopięce ubrania, ale może w tym sezonie się przełamią i spróbują czegoś innego. Znane marki stawiają na spódnice w stylu lat 50. i ogólnie zapomniany styl retro. Magia koloru minęła i teraz czas na wzory. Kwiaty, liście, grochy, afrykańskie itp. 


Oprócz tego projektanci przekonali się też do strojów sportowych, ale podkreślających figurę. 
Dalej - hipisowskie, luźne stroje. Wygodne i dobrze wyglądające, pod warunkiem, że potrafi się dobrać dobrze dodatki.  To samo tyczy się stylo etno, czyli różne afrykańskie wzory. Mówią, ze etno teraz jest w modzie aby zachęcić ludzi do niesienia pomocy Afryce, aby ludzi zwrócili na ten kontynent większą uwagę. 

Jak już napisałam w modzie jest stawianie na kobiecość, czyli wszelkiego rodzaju spódniczki i sukienki wchodzą w grę. Najlepiej typu mini. Czemu by nie podkreślić zgrabnych nóg? Po co je chować? Jeśli mówicie, że wasze nogi pozostawiają wiele do życzenia to rozejrzycie się wokół. Na pewno zauważycie, że inne dziewczyny też nie są idealne, ale nie mają kompleksów. Bierzcie z nich przykład ; )
No to będzie na tyle. Jeśli nie podoba wam się moda z tego sezonu to nie musicie koniecznie korzystać z najnowszych trendów. To wy tworzycie modę i zakładajcie to co wam przypadnie do gustu, żeby czuć się w  swoim ciele swobodnie ; ]


Do napisania 2. części notki pomogła mi ta strona - http://lamode.info/z-wybiegu/articles/trendy_wiosna_lato_2012_moda_damska.html. Ja to skróciłam i napisałam własnymi słowami, ale jeśli macie jakieś wątpliwości to poczytajcie tam lub piszcie w komentarzach : )


16 komentarzy:

  1. bardzo fajny blooog :D
    +zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo modne będą także mini topy, do tego trzeba mieć ładny brzuszek ;) Niektóre propozycje projektantów w ogóle nie wpadają w mój gust, a za jeszcze inne dałabym się zabić haha.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobało mi się to o tych podchodach zapraszam też do mnie http://zyciealicebeliger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hejkaa:) ciesze się że podalas mi nowy blog;) pogodzisz się z przyjaciółką zobaczysz:)ułoży się:PP podchody to chyab fajna zabawa;>>
    a co to szkoly to niemasz juz duużo czasu, więc musisz podjąć szybko tą decyzje:) wybierz profil taki jaki bd CI sie podobac, to co lubisz robić:**
    trzymaj się:**:)
    plupitxd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog :)
    Zapraszam do siebie : http://obiektywemuchwycone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow wyczepisty blog zapraszam do mnie i liczę na komentarzyk : *
    http://diamond-cloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rzadko pokazuję nogi w całości . W tym roku tylko raz ... na pogrzebie miałam sukienkę przed kolana :P Oglądanie zdjęć mi nie pomaga , bo i tak wokół widzę o wiele ładniejsze nogi ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog zapraszam do mnie http://spokoikolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja... podchody <3 jak ja się dawnoo w to nie bawiłam ; d
    :D dziękuję, za ostatni komentarz, i że w ogóle zaglądasz ; ) ;*
    zapraszam: http://jejwyimaginowanyswiat.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Blog < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny ten twój blog.
    uwielbiaaaam podchody <3
    ale już się w to niestety nie bawię. ;(

    zapraszam do mnie ---> http://tajemniczy-swiat-alex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra blog ! Ty pierwsza dodałaś komentarz na moim blogu http://let-start-with-forever.blogspot.com/ i bardzo ci za to dziękuję ! :* Ja właśnie też chcę się dodać do obserwatorów ale nie widzę u cb gdzie .... : / Czekam na nn i ponownie zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się , że piszesz w różnorodnych tematach . Zaobserwowałabym , ale nie wiem jak ;/
    Wielkie dzięki za komcia i zaobserwowanie :*
    Tu jest mój blog http://diamond-cloud.blogspot.com/
    A co do tej czcionki to ci napisałam pod twoim komentarzem na moim blogu . ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię podchody, chciałabym, aby mój blog miał tyle komentarzy ile twój. Może ktoś wejdzie http://zmnikalatwiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń