niedziela, 27 maja 2012

Dookoła świata

Dzisiaj znów notka pamiętnikowa ; )
Najpierw w skrócie wczorajszy dzień... Po południu pojechałam z Tamarą do Ady i poszłyśmy na zdjęcia. Miałyśmy iść nad rzekę, tyle że nie mogłyśmy tam dotrzeć bo szłyśmy przez jakieś pola i krzaki. Wyszło na to, że się wróciłyśmy i poszłyśmy do lasu. Ada jak zwykle wzięła 2 torby ciuchów, ale ja się nie przebierałam. Wolałam im strzelać fotki, a sama miałam tylko kilka. Wyszły cudnie, zastanawiałam się nawet czy nie wstawić na bloga, ale stwierdziłam że jednak nie ;p. Potem poszłyśmy do Aidy i jeszcze u niej robiłyśmy zdjęcia, ale tym razem takie bardziej śmiechowe. Jak zwykle było mnóstwo śmiechu, a później malowałyśmy sobie paznokcie, robiłyśmy maseczki, masaże, oglądałyśmy filmy i takie tam. Standard. 
Teraz ucz się na jutrzejszy sprawdzian z Angielskiego. Niestety średnio mi to idzie, ale 4 na koniec mi w sumie wystarczy jeśli źle to napiszę. Chociaż wolałabym 5... ;p


Oprócz tego myślę nad podróżą moją i Tamary dookoła świata. Co prawda dopiero gdy skończymy szkołę, ale to nic. I kit z tym, że to tylko takie głupie gadanie, ja i tak od jutra zacznę planować całą trasę. Szkoda, że to pewnie nigdy nie wypali, ale cóż pomarzyć zawsze można... ;D


A i jeszcze jedno. Pojawiła się nowa ankieta dotycząca notek na blogu. Głosujcie : )

8 komentarzy:

  1. super blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog ! :D

    zapraszam do siebie:
    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jej ciekawy blog:) podoba mi sie:)
    zapraszam do mnie ;))
    kookeshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog ;-)
    http://dwa-bijace-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba . ;d;d wejdź nowy post. http://jowicyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle: ciekwie ! ;)
    a co do tej podróży; marzenia są po to żeby je spełniać, więc wszystko się moze zdarzyć i może kiedys wybierzesz się w taka podróż :)

    zapraszam : http://jejwyimaginowanyswiat.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z przyjaciółką planuje wyprawę po Polsce w każdym mieście chcemy być tym większym ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe wy to macie przygody;) jejku też bym się przejechała nad rzeke:D:D :)) i co wkońcu z tą szkoła, jaki kierunek wybrałaś??:**

    Pozdrawiam plupitxd

    OdpowiedzUsuń