środa, 16 maja 2012

"Zemsta"

Tym razem tylko notka pamiętnikowa, o ile komuś chce się to czytać ;d
Dzisiaj byłam w teatrze na "Zemście", chociaż 2 razy czytałam książkę i 3 razy oglądałam film... Poszłam żeby nie siedzieć w szkole. Spektakl moim zdaniem beznadziejny, zero zmiany scenerii, aktorzy kiepsko dobrani i czasem fatalna dykcja. Może przesadzam, a może nie. W każdym razie w recenzji na Polski nie napiszę, że zachęcam do obejrzenia bo byłoby to kłamstwo. Tak w sumie to recenzję oddam dopiero w piątek, bo jutro nie idę do szkoły. Jadę po tatę, bo przyjeżdża do Polski z pracy (z Belgii). 

A tak poza tym to teraz siedzę w domu, za oknem deszcze, a ja słucham muzyki. A konkretnie ścieżki dźwiękowej z "Przed świtem" i postanowiłam, że jedna z tych piosenek będzie grana na moim ślubie, jeszcze nie wiem, która konkretnie, ale jak to przemyślę to wrzucę link. A jeśli mój narzeczony nie zgodzi się na nią to za niego nie wyjdę. Proste... : D

No to z grubsza tyle, jeszcze tylko mam do was prośbę... Jaki prezent kupić mamie na Dzień Matki? Tak w granicach 20-30 zł. Jutro idę na miasto czegoś poszukać, ale może wy macie jakiś ciekawy pomysł? ; )

12 komentarzy:

  1. ja zawsze kupuje mojej mamie kwiatka i czekoladki,normalka :D
    świetny blog + fajna notka ♥
    obserwuję i liczę na to samo : )
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/
    zajrzyj , jeśli masz ochotę ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zazwyczaj kupuję mamie jakiś kosmetyk :)
    fajny blog , więc obserwuję ! :D
    zapraszam również do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zazwyczaj kupuję mamie jakieś kosmetyki ! :)
    super blog , obserwuję !
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam pojęcia co kupie mamie. Teraz akurat jestem bez kasy, ma ze 3 zł :D Kupie jej czekolade

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj kupuję kwiaty.;D
    W tym roku wychowawczyni zażyczyła sobie żebyśmy zrobili laurki jak małe dzieci i da je mamą na wywiadówce (jest 24).
    Zapraszam do mnie;*
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na dzień matki zazwyczaj kupuje bukiet kwiatów i bombonierkę ;*
    Pojawił się już konkurs na moim blogu , jeśli masz ochotę możesz wziąć w nim udział :) - senoprzyszloscimamba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń