czwartek, 7 czerwca 2012

Park linowy i Mario Casas

Wczoraj byłam z Oliwką w parku linowym w naszym mieście. Poszłyśmy na średnią trasę i było dość ciężko. W dodatku ja szłam pierwsza, chociaż na początku Oliwka chciała, ale jak zobaczyła pierwszą przeszkodę to się przestraszyła i więc ja szłam. Strasznie się bałam, to było 5 m nad ziemią więc już samo patrzenie w dół było straszne, a jak się szło po tych przeszkodach to już okropnie. Najgorsze były okrągłe kawałki kory drzew bo trzeba było skakać obunóż żeby się nie przechylały. Za to najlepszy był zwykły zjazd po linie. 
Niestety nie mam zdjęć.. ; / Ale następnym razem, jak pójdziemy na najtrudniejszą z takim Tomkiem jeszcze to obiecuję wstawić ;*


Kolejna sprawa to film pt. "Trzy metry nad niebem". Nie wiem czy oglądaliście czy nie, ale polecam. Nie pomyślałabym, że tak bardzo mi się spodoba. Albo, że tak będę na nim płakać. Ale cóż... Teraz czekam na kolejną część - "Tylko Ciebie chcę". Niedługo ma być w kinach. Pewnie film nie podobałby mi się tak bardzo gdyby nie główny aktor - Mario Casas, w filmie - Hugo Oliviera (ksywa: Hache). On jest BOSKI. W filmie jest idealny moi zdaniem. Nawet to, że często się bije bym wytrzymała. Momentami jest chamski, ale o to właśnie chodzi. Robi duże wrażenie. Przynajmniej na mnie i moich koleżankach, które ze mną oglądały film. Oto kilka zdjęć Mario:



3 komentarze:

  1. no ja tez bym chciała do parku linowego. ale chyba na tyo dla dzieci bym poszła :D haha ... :) wejdx do mnie , http://jowicyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogladam ten film!!! boze jaki on byl cudowny a jak sie na nim poplakalam:( ogladalam ta nowa wersje a tak tą stara:) czytalam ksiazke na ktorej podstawie powstal film i drugą czesc tez ogladalam "Tylko ciebie chce" byl inny aktor ale tez boski:D takze polecam:D

    Zapraszam tez do mnie gdzie pojawil sie kolejny rozdzial http://singing-is-my-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń