wtorek, 12 czerwca 2012

Lista marzeń

Na początek: już niedługo powinnam wrzucić zdjęcia z parku linowego, ponieważ mam już kasę teraz tylko czekam aż Oliwka (Ryża) się zapyta taty kiedy ona będzie miała i pójdziemy. Na pewno zrobię choćby kilka zdjęć ; )


A teraz tak jak w temacie - lista marzeń.
Na poprzednim blogu pisałam, ale od tego czasu sporo się zmieniło. Zmienili się także czytelnicy. 
Oto lista:
1. Chcę skończyć 2 fakultety studiów. Studia dziennikarskie i psychologiczne. Pisałam o kilku pomysłach na swoją przyszłość, ale stwierdziłam że to nie moja bajka. Przynajmniej nie do końca. Lubię pisać więc dziennikarstwo, lubię pomagać więc psychologia. Myślicie, że skoro lubię pomagać to lepiej medycyna, z tym że ja wariuje na widok krwi...
    * oczywiście znaleźć potem pracę w którymś ze zdobytych zawodów.
2. Zwiedzić świat. Dość nierealne i wszyscy mówią, że to niemożliwe, ale ja lubię pokazywać, że inni się mylą. Jeśli nie uda mi się zwiedzić całego świata to chociaż jego część. 
3. Być tam, gdzie nie był nikt. - Podobno człowiek był wszędzie, ale moim marzeniem jest znaleźć miejsce gdzie jednak nie był. 
4. Zostać modelką. - To chyba najbardziej nierealne marzenie... Ale cóż, pomarzyć zawsze można. 
5. Pokazać innym, że ja też coś potrafię. - Udowodnić, że nie jestem taka słaba jak myślą i uda mi się coś w życiu osiągnąć. 
6. Być szczęśliwa. - Chyba najbardziej banalne marzenia, jednak chyba najważniejsze ze wszystkich. 

"Marzenia są po to, aby je spełniać." <3

1 komentarz: