środa, 27 czerwca 2012

Długo nie pisałam i szczerze mówiąc miałam zamiar porzucić blogowanie, ale jak dzisiaj weszłam i zobaczyłam ile mam wyświetleń to aż mnie zatkało. Raz doszło do 200, a to mój rekord na tym blogu. Tak więc znowu będę regularnie pisała. W miarę ;p


Jeszcze tylko 2 dni i wakacje. Niestety, pierwszy tydzień zapowiada się kiepsko. A to z powodu pogody, u mnie ma być chłodno i dużo deszczu. A no i burza. Burza jest straszna. Okropna. Paskudna. Przez ostatnie kilka dni codziennie była burza akurat jak byłam w szkole. Prawie cały czas siedziałam z zamkniętymi oczami bo tak się bałam. Od kilku dni jest trochę cieplej i wszyscy mają nadzieję, że jednak zamiast się ochłodzić to się bardziej ociepli, a ja należę do grona tych osób. 
Tak czy siak te 7 dni spędzę na wsi u cioci. Potem przyjadę i standardowo codziennie od 10 do 23 będę na dworzu tylko z przerwą na obiad, a potem do 2 w nocy na podwórku z Justyną i Natalką. Tak miną mi kolejne 2 tyg., a potem nad morze do Darłówka na 10 dni. Na sierpień póki co nie mam żadnych konkretnych planów, może coś się jeszcze zmieni. 
A Wy gdzieś wyjeżdżacie ? ; )


Na dzisiaj to koniec notki, piszę na szybko bo dzisiaj już nie będę wchodziła na kompa. Zaraz idę z Julką kupić prezent dyrektorce, która odchodzi na emeryturę, a potem będzie siedziała siostra lub mama. Następna notka będzie bardziej kreatywna ;D

5 komentarzy:

  1. Witaj:) tez nienawidze burzy i cholernie sie jej boje brr. na szczescie u mnie nie zdarzaja sie tak czesto, byla tylko jedna taka potezna ale tak to cisza:D na wakacje ja nie mam planow ale tobie zycze zeby byly udane i szalej poki mloda:D:D

    zapraszam do mnie na bloga singing-is-my-dream.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się. burza jest czymś OKROPNYM. boję się burzy, a właśnie się zapowiada, że będzie u mnie... RATUNKU ! :(
    A plany na wakacje? Hm.. na pewno wyjazd nad morze, biwaki, ogniska, melaaanże i takie tam :D

    Na blogu jak zawsze ciekawie ;) Pozdrawiam :*
    http://jejwyimaginowanyswiat.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. burza?! o mamo - coś okropnego ! -,-
    życzę udanych wakacji i czekam na kolejną notkę : )

    http://jejwyimaginowanyswiat.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie tez noc w noc trwa burza . ; D

    Odwdzieczysz sie ? I dasz kom. : fomozyja.blohspot.com

    OdpowiedzUsuń