niedziela, 3 czerwca 2012

Rozwinięcie

W poprzednim poście wspomniałam o tańcu. Teraz trochę tą myśl rozwinę. 


Wiele osób myśli, że taniec jest tylko dla utalentowanych, po to aby pokazać się na turniejach, pokazach, zawodach. Nic bardziej mylnego. Bo tańczyć może każdy, wystarczy chcieć. Niektórzy mówią, że nie mają pieniędzy na zajęcia, ale kto tu mówi o szkole tańca? Wystarczy kawałek podłogi w domu i można zacząć przygodę z tańcem. To jasne, że nie każdy to potrafi, ale skoro nikt nie patrzy to można zaszaleć. Poprawia się humor, samoocena, kondycja, ruchy z dnia na dzień są coraz bardziej płynne i ładne. Oczywiście tańcząc stajemy się bardziej rozciągnięci i prostuje się sylwetka. 
Taniec może być traktowany jako hobby, metoda na nudę, dobra zabawa, poprawa humoru i jest wiele innych interpretacji. Wiadomo, że nie od razu będziesz się poruszać z gracją baletnicy, ale trening czyni mistrza ; )

6 komentarzy:

  1. Odjazdowy blog!

    Obserwuję i zapraszam do mnie jak znajdziesz czas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sama tancze amatorsko i jest coraz lepiej zapraszam tez do mnie cos o tancu milosci przyjazni i zyciu pewnej bogatej londynskiej dziewczyny, torej zycie z kaydym rozdzialem sie komplikuje

    OdpowiedzUsuń
  3. http://zyciealicebeliger.blogspot.com/ zaprasza i tak jak wczesniej napisalam kocham taniec i swietna notka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chodzę na zajęcia taneczne jeżdżę 2 razy w tygodniu , tak prawda tańczę na turniejach , zawodach itp ale nie chodzę na tańce i nie uczę się tego aby się pokazywać. Parę miesięcy temu miałam turniej ale na niego nie pojechał ponieważ jak już wcześniej wspomniałam nie tańczę dla pokazu , tańczę 7 lat i masz rację NIE KAŻDY MUSI UMIEĆ TAŃCZYĆ , WYSTARCZY CHCIEĆ
    BARDZO FAJNY BLOG BĘDĘ OBSERWOWAĆ I KOMENTOWAC :0
    ZAPRASZAM DO MNIE :)
    http://sumikoandkatzumi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele lat temu tanczylam i byla to moja metoda zeby oderwac sie od problemow i sie zrelaksowac:) kochalam to i nadal kocham:)
    http://singing-is-my-dream.blogspot.com/ zapraszam na nowy rozdzial:)

    OdpowiedzUsuń
  6. taniec jest czymś co w moim zyciu będzie odgrywać zawsze wielką rolę, choć już nie mogę tańczyć. :) zawsze będę się tym interesować.

    OdpowiedzUsuń